Blog saya comel
Si Gadis Berbelog



Assalamualaikum
Assalamualaikum. My Heart Belongs to ALLAH SWT, ALLAH SWT always there for you. never doubt it♥
My Facebook : facebook


Entry About Goodies


Tweet Deck

Saya Buat Silap
Saturday 30 June 2012 | 06:05 | 0Hamba Allah Berbicara
Assalamualaikum and selamat malam semua . wahhh lama nya ferra tk update blog kan? fuhhhh maklum lah ferra ni retis . ehh? *kena bling hp 3310 . dah dah. malas nk merepek ni. HAHA. actually hr ni ada problem sikit ngn kawan kt twitter . ferra sedih bila dia cemburu kt ferra. ferra gurau je tk lebih dr tu. couple? tu jauh sngat sangkaan awak lah . so kt sini ferra nk minta maaf kt awak and semua yg mengenali ferra or yg sedang baca ni. even kita tk kenal kan? kita tk sedar yg hnya dgn perkataan shj boleh buat org kecil hati . saya manusia biasa and yg baca ni pon manusia biasa . tdak ada yg perfect di dunia ni. kalau ada yg better dr awak so awak kena ingat yg better dr awak tu pasti tdak ada apa yg awak ada and awak tdak ada apa yg dia ada . kita kena ingat yg hdup bukan hnya atas word "Mari Kita Enjoy!" bukan dgn word tu. kita hidup hnya sekali so berebut rebut lah kejar pahala yg boleh sure kan kita masuk syurga . mmg tdak dinafikan yg semua manusia buat kesilapan . even ustaz/ustazah pon ada buat silap apatah lg kita yg hnya manusia ni kan? ini lg kita yg hnya manusia lebih bnyak buat kesilapan . 

so jgn rasa kita ni perfect tk pernah buat salah . saya akui yg saya selalu buat salah and saya akan motivasi kan diri supaya dekatkan diri ke PENCIPTA saya . semua org tahu kan yg Allah swt ni Maha Pengampun . even bergunung pon dosa kita, kalau dh bertaubat InsyaAllah Allah ampunkan . kita hidup ni kena selalu maaf memaafi . bukan utk gaduh . Allah tk suka jika hamba NYA ni berpuak puak . maaf kan org ni salah satu sifat yg mulia di sisi Allah swt . even org tu tanak maafkan kita, kita kena maafkan dia dulu. mmg memakan masa yg lama utk org tu maafkan kita. maka doa lah supaya Allah membuka hati dia utk memaafkan kita. InsyaAllah hatinya terbuka utk memaafkan kesalahan kita . even salah kita ni sebesar zarah pon malaikat kiri tetap tulis . Allah Maha Kuasa so kita jgn nk berdengki di dunia ini. kalau tk suka saya maka ckap lah . tk perlu sembunyi and ckap lah kt saya apa yg awak tk suka kt saya . InsyaAllah saya betulkan . org tegur kita, kita kena bersyukur krna dia msih ambil berat kpd kita .

kita semua tahu kan yg tdak lama lg bulan puasa akan tiba . and ferra pon tk tahu entah dpat ke tk sambut puasa tahun ini . ye lah kita mana tahu ajal kita kan ? so ferra minta maaf sebelum ferra menjalani ibadah puasa ni . takut Allah tk terima ibadah ferra jika masih ada yg marah kt ferra . kerana kawan yg marah kt ferra td ferra mengalir kan air mata . betapa ferra sayang kt kawan even kita hnya bergelar "Kawan Twitter" tp ferra dh anggap yg kita dh lama kenal . kawan ni tk kenal rupa, tk kira jauh sampai ke sungai amazon pon kita still bergelar kawan kan? kita msih dpat contact lah kt web kan . saya lebih sayangkan kawan dr boyfriend jika saya ada boyfriend skarang . td ferra tahan air mata ni dr mengalir just krna tanak awak berdosa coz awak lelaki kan? awak kan tahu yg apabila Kaum Adam buat Kaum Hawa menangis dia berdosa . saya minta maaf krna saya tk dpat tahan air mata dr jatuh td . saya doa kt Allah supaya DIA buka pintu hati awak utk memaafkan ferra . kita dh besar kena fikir matang sikit okay .

okay lah setakat sini saja . saya minta maaf sngat lah kawan . tk terniat pon nk buat awak cemburu . ferra hr ni kalau kengkawan twitter perasan mmg bnyak meminta maaf dgn kawan kt twitter . and yes mmg bnyak minta maaf . sampai sini shj ferra nk ckap . harap awak maafkan ferra dan kita berkawan mcam before ni *sebak 

"Memaafkan kesalahan org lain adalah perkara yg paling mulia di sisi Allah"

ASSALAMUALAIKUM 

Labels:



|