Blog saya comel
Si Gadis Berbelog



Assalamualaikum
Assalamualaikum. My Heart Belongs to ALLAH SWT, ALLAH SWT always there for you. never doubt it♥
My Facebook : facebook


Entry About Goodies


Tweet Deck

Apa Itu Kawan ? Rindu ?
Sunday 15 July 2012 | 23:11 | 0Hamba Allah Berbicara
Assalamualaikum readers! lama jgak tk update blog kan? *tipu pdahal mggu lepas baru update . ferra boring bila cuti lama sangat ni kan? ye lahh rasa kita ni mcam tk berguna je. alahaiii sedih haaa. bila tngah boring ferra teringat plak someone yg dulu nya pernah jd bestfriend ferra . dia lelaki . nama dia Ajuan Ali ehh Ya Allah typo typo! Amirul Syafiq lah . tahu kan? alaa yg entry dulu tu . haaa ingat kan? hm. ferra tetibe ingat kan dia hr ni . tk tau knp. ferra tahu dia mungkin dah lupa ferra . lupa nama ferra kot . takpe asal kan dia bahagia ferra akan bahagia jugak .

# Saya Akan Merindui Awak.........

sometimes ferra pon tak tahu apa maksud rindu . adakah rindu tu maksud dia kita jatuh cinta ? adakah rindu tu maksud dia kita sayang dia ? mcam tu ke? ferra pon confuse sometimes . tp yg ferra tahu bila kita rindu someone kita akan selalu ingat dia then kita akan senyum sorang sorang bila ingat sweet moment yg korg pernah hadapi bersama dgn dia . kan ? tu bg ferra lah. korg tak tahu plak kan ? tp kita ni berbeza . kau dgn dia . aku dgn dia . pasangan kita tak sama . hati pon tak sama . tp ferra bukan couple pon dgn si Amirul ni . dia just kawan ferra . kawan yg rapat sngat dgn ferra . tp kita org tk pernah jumpa . yg aku pasti kami mmg rapat sngat! susah lah nak explain . HAHA . kita punya hati lain kan? lain hati lain cara merindui . tp hati kita sama sama ada rasa rindu kan someone . kan? okay back to Amirul ni . dia mmg baik sngat kt ferra . dia tak pernah sakit kan hati ferra . sampai lah satu hr tu dia sakit kan hati ferra sampai ferra tk sedar yg airmata ferra keluar dgn sndr nya . knp? yes dia dah lupakan ferra hanya kerana dia dah ada "couple" . knp plak? ohh mungkin dia nk jaga hati couple dia kan? hati ferra? mana nak jaga . nama pon kawan kan? tp itu ferra dpat terima . yg ferra tak dpat terima is when dia block ferra dr FB . knp? ferra kacau relation amirul ke ? tak kan? ohh mungkin ferra buat amirul bersalah kan? ferra rasa mcam tu . takpe . ferra faham jgak . tp perlu ke abaikan friendship when youre in a relationship? tak kan? tp awak abaikan friendship yg InsyaAllah akan kekal sampai bila bila . mungkin awak penting kan couple awak . ye lah ferra ni biasa je d mata amirul . tp kan ferra tk kisah dah semua tu . tu dah berlaku dua bulan yg lalu . ferra sedikit demi sedikit dapat terima and lupakan awak . harap awak jgn hadir lg utk membuat luka balik dalam hati saya yg dah ada seorang lg kawan dah ubat kan . amirul ? awak akan tetap kawan saya even awak mungkin dah lupakan saya . saya okay dah sekarang (:

# Dia Bawa Aku Pelangi 



siapa dia tu ? awak lah . awak kan? tahu kan ? malas lah saya nk bg tahu . saya tahu "dia" yg saya maksudkan ada baca ni . dia tu selalu je buat buat tak tahu . dia kawan saya dah skarang . dia kawan imaginasi saya . dia kawan sedih saya . dia kawan gembira saya . dia kawan segala galanya bg saya . tak tahu lah pulak dia tu kan? kot kot dia tak anggap saya kawan pon . tsk tsk *lagu ombak rindu main . ye lahh kita ni bukan ada kuasa nk tahu apa yg ada di otak prg kan? kalau dia tk terima kita kena terima . bukan paksa dia . saya selalu gaduh dgn dia . selalu makan maggi dgn dia . selalu cubit pipi dia . selalu tarik rambut dia . selalu berebut remote dgn dia . tp tu semua just imaginasi kami berdua . nampak ? punya lah berlagak kan? tp dia tu lg berlagak dr saya . ehh awak ada baca ke? maaf maaf! ye tp thats the fact lah awak . awak punya emosi alahaiiiii kemain lg melebih dr wanita . nk je saya lempang lelaju kt awak. nak ke ? ye lahh kalau tweet je dgn dia mst ada word ni dia keluar kan "tampar sampai pengsan" elehh mcam lah kuat sngat kan? jgn nk berlagak lah. saya ni lg kuat dr awak okay *mak jemah . HAHA . saja je tak nak tunjuk kat awak . kalau sehari mmg tak sah awak nk tampar saya kan? kalau lah kita jumpa maybe muka saya yg comel ni hancur coz awak ! *muntah please . k awak ni baik actually . kawan yg memahami saya . awak lg baik dr Amirul tu coz saya tahu . bila saya dah lama kenal awak *tk lama mana . saya rasa mcam saya dihargai orang . awak buat saya happy selalu . tp awak ni suka ugut saya . and and awak ni cepat terasa . HAHA . saya tahu tu . tp awak ni kuat gurau lah . saya kata ni awak akan jd kan isu tu sbg gurauan kita kan? HAHA . mmg banyak idea awak nk berimaginasi ngn saya tu. sometimes saya rasa mcam awak ni penulis novel *muntah darah . tipu je pon . tp mmg betul lah idea awak bnyak nk gurau ngn saya . saya just harap awak tk mcam Amirul yg tk tepati janji kawan , kawan ni bukan mcam couple boleh tukar tukar je . kawan yg baik susah nk cari . kawan tu sngat berharga dr couple okay senget? HAHA

# Kawan ? Apa Itu Kawan ?



apa maksud kawan ni? berlari lari mendapatkan piala gambar bersama Ajuan Ali ke ? mcam tu ? kalau kau rasa mcam tu better kau tk payah ada kawan kan? *jeling. kawan ni dia bukan ada masa kita happy je . kawan lah yg sentiasa ada bila kita happy, sedih, or dlam apa jua keadaan kita masa tu . tp kawan mcam ni lah yg susah kita cari sekarang kan? nasib aku jumpa satu yg aku rasa dia boleh buat aku rasa semua yg aku sebut td . bila kita rapat dgn bestfriend kita org pertama yg jealous is BF/GF kita . knp? coz hubungan kita dgn kawan ni jauh lebih rapat dr dorg . kan ? kalau tk betul kau boleh baling aku ke sungai . k tipu . kawan bukan utk dikhianati . kawan utk disayangi . kawan bukan utk dijatuhkan . kawan utk memberi semangat kt kita . kalau kita tak faham apa itu maksud "KAWAN" mmg kita akan selalu bertukar tukar kawan . trust me .

okay aku rasa cukup sampai di sini je kan? ye lahh kalau baca banyak sngat dah mcam artikel plak kan? HIHI. yg penting hargai PERSAHABATAN kerana ianya susah di cari .

" Kawan yg always ada susah cari coz skarang banyak kawan yg SETENGAH JALAN"



post by Ferra27



|